ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in   

en daarna zouden mijn kalveren naar

Post new topic   Reply to topic    Ninja Fortress Forum Index -> Ninja Gaiden / Hurricane Packs / Black
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Labi1995
Expert Ninja
Expert Ninja

PostPosted: Tue Nov 20, 2018 11:31 pm    Post subject: en daarna zouden mijn kalveren naar Reply with quote

Tien jaar geleden voor een jobtest was ik amper in staat om een ??3 mijl lange run net onder de 27min af te maken, de cutoff. Dat was ik, alles geven wat ik had en harder rennen dan ik ooit heb gedaan en ooit heb gehad sindsdien tot dit jaar. Vroeger was ik een zware hielspits en mijn schenen en knie?n wilden een halve mijl exploderen. Zelfs moreso, zou mijn longen gewoon smeken om genade als ik mezelf dwong om de acute pijn in mijn benen te verduren. Ik heb Nike Dunk Sky High Womens sindsdien nooit meer dan een mijl achter elkaar gerend. Dit was een beetje raar omdat Balenciaga Speed Trainer Womens ik eigenlijk altijd een mooie atletische kerel ben geweest en veel contact- en gevechtsporten heb gehad. Ik was ook altijd heel goed in sprinten.
Afgelopen maart ontdekte ik een minimalistische schoen in de winkel die leidde leidde me om te lezen over de concepten rond hardlopen. Ik heb een paar Mizuno Ronin 2s besteld na het lezen van je recensie en de suggestie om het als een overgangsschoen te gebruiken. Mijn vorige schoenen voor de afgelopen 4 jaar waren Saucony Omnis. MET een dempende binnenzool bovenop de inlegzool. Ik dacht dat ik zoveel mogelijk kussen nodig had om die ongelooflijke pijn in mijn knie?n en schenen te verlichten. Als ik terugkijk, weet ik zeker dat het me aanmoedigde om als een gek te slaan. Voor mijn eerste loop ooit in maanden probeerde ik gewoon geen gigantische stappen Nike Air Max 1 Womens te nemen, in plaats daarvan bijna Nike Air Force 1 Femme mijn voeten schuifelend, zwevend net boven de grond. Ik reed die dag 1,5 km non-stop in de Nike Air Max 270 Donne Ronins voordat mijn longen eindelijk ongemakkelijk voelden (mijn knie?n en schenen waren prima). Het was nogal een gevoel om eindelijk de 1 mijl-barrière te doorbreken zonder te willen overgeven. Sindsdien heb ik minder dan 9 mm hak neergelaten en ik heb geen enkele twijfel dat ik overgeschakeld ben naar een middenvoetaanval (ik heb video gebruikt en mijn eigen slijtage bijgehouden). Ik doe nu regelmatig mee aan 5K's en werd al snel een consistente top 80-90% percentiel placer in de meeste races. Ik heb een trail van 10 mijl overleefd en train nu voor een halve marathon. Ik ben erg dankbaar voor de verandering in het lopen voor het grootste deel hiervan. Ik gebruikte Mizuno Ronins ook als een overgangsschoen, een soort van. Ik trainde Nike Air Odyssey Womens in zwaardere schoenen zoals de Mizuno Inspire en was een hielspits. Het was raar omdat het Nike Air Max 97 Femme vrij vaak onhandig aanvoelde. Het viel me op dat in races waar ik racevlakken droeg, ik meer een mid- tot voorvoetaanval zou krijgen, en daarna zouden mijn kalveren naar me schreeuwen. Hoeveel zin heeft het om op een manier te trainen en een ander te racen? Ik leek ook altijd te maken met blessures. Ik ging naar buiten en nam een ??paar VFF's mee, maar besefte dat ik er niet meteen klaar voor was. Wat ik deed om dat op te bouwen, was langzaam werken in minder schoenen. Ik begon meer runs in de Elixirs te mixen, en al snel zaten al mijn runs in Elixirs. Vanaf daar werkte ik in runs met de Ronins, en toen was vrijwel al mijn hardlopen met de Ronins, en gedurende het hele proces heb ik ervoor gezorgd dat ik me concentreerde op de landing op www.ronbell.co.uk de voorvoet. Na een paar maanden hiervan waren de resultaten tamelijk verbazingwekkend. Nike Air Max Classic BW Femme Elke run voelde geweldig aan en op 31-jarige leeftijd (in 2011), publiceerde ik op bijna elke afstand een PR. Mijn weg 5k PR overtrof zelfs mijn oude PR-universiteit die op het circuit werd gerund. Mijn quads, die altijd geknoopt en versleten waren, waren vrij soepel en sterker dan ooit.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Post new topic   Reply to topic    Ninja Fortress Forum Index -> Ninja Gaiden / Hurricane Packs / Black All times are GMT - 7 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum