ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in   

en tyst och passar mig perfekt

Post new topic   Reply to topic    Ninja Fortress Forum Index -> Ninja Gaiden / Hurricane Packs / Black
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Labi1995
Greater Ninja
Greater Ninja

PostPosted: Mon Nov 19, 2018 7:30 pm    Post subject: en tyst och passar mig perfekt Reply with quote

V?lkommen till post nummer tre i mina l?pskor i 201Nike Air Max 90 Mujer 2-serien - den h?r g?ngen tar jag noll droppe, vadderad v?gsko kategori. Det h?r ?r en kategori som v?xte p? ett stort s?tt i ?r och kommer att expandera ?nnu mer under f?rsta halv?ret 2013. Personligen tycker jag att lite d?mpning g?r en sko mer m?ngsidig, och jag kan springa l?ngre och mer bekv?mt med vissa vadderar underfoot (uppenbarligen individuella erfarenheter kommer att variera - om du f?redrar ultraminimala skor, se min b?sta barfota-stil). Det finns m?nga bra alternativ i den h?r kategorin och ett antal bra val som inte gjorde min lista . Till exempel ?r New Balance Minimus Road MR00 riktigt sn?llt, men sulan saknar pop och det ?r lite smal genom mittfoten (det har ocks? en udda bump l?ngs utsidan Nike Air Max 270 Femmeav sulan i denna region). Saucony Hattori LC ?r en annan fin sko, och skulle troligen ha gjort den h?r listan men f?r att jag Nike Air Max TN Donne f?r en hot spot under min stor? n?r jag k?r mer ?n n?gra miles i dem. Jag skulle betrakta b?da dessa f?r att vara ?rade meningar. N?r jag t?nker p? Altra Instinct 1.5, ?r de tv? ord som kommer i ?tanke platt och breda. Formad som en Croc eller Birkenstock, ?r Instinct en av de mest rymliga skor som jag ?ger. Version 1.5 sportar en mycket attraktivare ?vre ?n originalen, och den fulla gummiytan ska ge gott om h?llbarhet. Mina enda klagom?l om Instinkt ?r att det ?r lite tungt och lite oflexibelt, men f?r en platt sko med lite kudde ?r det ett bra alternativ. Jag ger Merrell Bare Access 2 en liten kant ?ver Altra Instinct 1.5 p? grund av att Merrell Barefoot sist passar mig s? perfekt. Rymlig framsida, handske Nike Air Vapormax Femme som passform genom mittfoten och h?len, och mycket lite ?verfl?digt material (vilket resulterar i en betydligt l?ttare sko ?n Nike Air Presto Femme Altras). Precis som Instinct har Bare Access 2 en full gummisula som skulle ge utm?rkt h?llbarhet. Jag beh?ver ge fullst?ndig information om detta - jag hj?lpte mig med utvecklingen av Skechers GoBionic genom slitstestning och ger direkt feedback till designern av sko. S?lunda, som Skechers GoRun 2, ?r det h?r en sko som jag hade p? sig mycket och n?gra av de f?rslag jag erbj?d inkorporerades i den slutliga designen. Det finns mycket jag tycker om GoBionic - det ?r extremt flexibelt, halvfast men tyst och passar mig perfekt. Jag ?lskar den avtagbara innersulan med f?rdig fotb?dd under, och skon ?r otroligt bekv?ma b?de p? spr?ng och f?r hela dagen (det ?r en annan sko som jag ofta b?r p? jobbet). Jag beh?ver ge fullst?ndig information om detta - jag hj?lpte mig med utvecklingen av Skechers GoBionic genom slitageprovning och ger direkt Nike Air VaporMax Womens feedback till skonens designers. S?lunda, som Skechers GoRun 2, ?r det h?r en sko som jag hade p? sig mycket och n?gra av de f?rslag Nike Air Max 90 Femme jag erbj?d inkorporerades i den slutliga designen. Det finns mycket jag tycker om GoBionic - det ?r extremt flexibelt, halvfast men tyst och passar mig perfekt. Jag ?lskar den avtagbara innersulan med f?rdig fotb?dd under, och skon ?r otroligt bekv?ma b?de p? spr?ng och f?r hela dagen (det ?r en annan sko som jag ofta b?r p? jobbet). Samsonen ?r ?verl?gset den mest rymliga av de barfota-stilskor jag har b?rit i ?r. Toeboxen ?r kvadrerad (Birkenstock-formad), och om du tar bort innersulan ?r din fot separerad fr?n marken med endast ett tunt lager av flexibelt gummi. Vissa kan stryka p? tobakens kvadratiska form, och den inre finishen ?r en smula p? scratchy sidan, men om ultraminimal ?r din ?nskan ?r Nike Air Max 90 Mens Samson ett utm?rkt val. Jag har inte skrivit en fullst?ndig recension av Samson.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Post new topic   Reply to topic    Ninja Fortress Forum Index -> Ninja Gaiden / Hurricane Packs / Black All times are GMT - 7 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum