ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in   

zeer goed geconstrueerd en voelt

Post new topic   Reply to topic    Ninja Fortress Forum Index -> Ninja Gaiden / Hurricane Packs / Black
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Labi1995
Greater Ninja
Greater Ninja

PostPosted: Sun Nov 18, 2018 10:41 pm    Post subject: zeer goed geconstrueerd en voelt Reply with quote

In deze post pak ik Adidas Superstar Womens trailschoenen aan, en ik doe dit met een zeer open voorbehoud: ik ben in de eerste plaats een wegloper. Ik loop vaak gedeelten van paden als onderdeel van gemengde terreinritten, en ik heb een lus van vijf mijl door het bos achter mijn huis dat ik vaak rijd, maar ik ben niet wat je een hardcoreparcoursloper zou noemen (mijn ultralopende buddy Nate Sanel zal vanaf dit jaar een column voor me schrijven om dit gat een beetje te vullen). Trails vormen waarschijnlijk 10-15% van mijn huidige kilometers. Gegeven mijn looppatroon, concentreer ik deze lijst op hybride trailschoenen en met hybride refereer ik aan schoenen die goed werken, zowel op wegen als gemengde trailomstandigheden. Ik loop over het algemeen een beetje op asfalt of cement om de paden te bereiken die ik wel heb, dus het vermogen om www.anbilazio.it meerdere oppervlakken te hanteren, is Nike Air Max 90 Donne belangrijk voor mij. Gezien het feit dat ik in New Hampshire woon, gebruik ik ook veel padschoenen in de winter op slush, sneeuw en knapperig ijs op wegen en trottoirs, dus goede tractie is belangrijk voor 3-4 maanden per jaar (de meeste jaren). 2 tikken van de meeste van mijn dozen - ruime voorvoet, lage druppel (4 mm), comfortabel interieur, minder dan 10 oz in gewicht. Het heeft een rotsplaat en biedt stevige bescherming op paden en gemalen grindwegen, en de tractie is goed via de uitgespaarde buitenzool. Ik heb maar één trail ultra (een 50K) gelopen, maar als ik morgen een run zou moeten doen, zouden dit waarschijnlijk de schoenen zijn die op mijn voeten staan ??(ik weet niet zeker of ik nu geen enkele val kan verwerken over marathon + afstand). Ik had gemakkelijk Nike Air Max 95 Homme kunnen rangschikken de Nike Air Max 2017 Mujer Trailroc 235 nummer één hier, het is dat goed van een schoen. De 235 is een druppel van nul (13 mm stapelhoogte), licht van gewicht (8,3 oz in maat 9) en heeft een zeer ruime pasvorm omdat hij is gebouwd op de anatomische leest van Inov-8 (in tegenstelling tot de laatste prestaties van schoenen zoals de X-Talon en F-Lite 195). De Trailroc 235 mist een rotsplaat, maar de rubberen buitenzool is hard genoeg om voldoende bescherming te bieden op paden en ruig, gebroken grind (ik loop vaak op grof grind). De gesportde buitenzool biedt geweldige grip, zelfs in verse sneeuw, en van de drie schoenen hier is dit degene die ik zou gebruiken als tractie mijn hoogste prioriteit had. Ademend vermogen is ook goed. De Altra Superior is een van de meest veelzijdige schoenen die ik bezit. Het heeft de karakteristiek Nike Air Vapormax Womens ruime Altra voet-vormige Nike Air Max 2016 Donne pasvorm, maar combineert dit met een veel grotere flexibiliteit dan in een schoen zoals het Altra Instinct. Het heeft een verwijderbare rotsplaat en een afgewerkt voetbed onder de rotsplaat en een inlegzool (het wordt ook geleverd met twee binnenzoolopties). Op deze manier kun je zoveel materiaal verwijderen als je maar wilt - met de binnenzool en rockplaat verwijderd is de schoen ongelooflijk ruim en kan ik dikke wollen sokken met zich meedragen zonder dat ik me verstrikt voel. De volledige rubberen buitenzool van de Superior moet zeer duurzaam zijn en de bovenkant is zeer goed geconstrueerd en voelt ruw aan (ik maak me wel zorgen over de stretchkoorden aan de zijkanten). Ik draag de Superior bijna dagelijks een paar weken omdat hij zo comfortabel aanvoelt, en ik heb ze op meerdere oppervlakken inlopen Nike Air Max 90 Homme en ze hebben goed gepresteerd. Nike Air Max Classic BW Donne Als ik één klacht had over de Superior, is het dat de tractie lang niet zo goed is als de andere twee schoenen in deze lijst, vooral op met sneeuw bedekte oppervlakken. De nokken steken simpelweg niet voldoende uit om het oppervlak te grijpen, maar dat is gedeeltelijk wat deze schoen toelaat om ook zo goed op de weg te werken. Het is ook een beetje aan de zware kant met zowel de binnenzool en de rotsplaat ge?nstalleerd, maar ik heb niet geconstateerd dat dit een probleem is voor het soort hardlopen dat ik doe (zou een probleem kunnen zijn over langere afstanden, veronderstel ik). Ten slotte zijn de Superiors behoorlijk redelijk geprijsd voor zo'n veelzijdige schoen ($ 95 MSRP versus $ 120 voor de Inov-8 Trailroc 235). Ik heb de oversten nog niet volledig beoordeeld, maar zou er binnenkort een Adidas Superstar Hombre moeten hebben.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Post new topic   Reply to topic    Ninja Fortress Forum Index -> Ninja Gaiden / Hurricane Packs / Black All times are GMT - 7 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum