ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in   

De investering van de laserpen

Post new topic   Reply to topic    Ninja Fortress Forum Index -> Videogames General Board
View previous topic :: View next topic  
Author Message
laserkopen
Ninja Dog
Ninja Dog

PostPosted: Thu Jun 08, 2017 6:24 am    Post subject: De investering van de laserpen Reply with quote

De knipperende instelling is ideaal voor het krijgen van de aandacht van mensen. Het is grappig als ik ben ten opzichte van andere mensen in mijn lijn van werk, die dragen ook een aantal laserpennen, Trefzekere en zo verder. Ik gebruik hem vaak op het werk. Meestal, mensen zullen stoppen en besteed aandacht wanneer ze merken dat dit ding trillen. Tot nu toe heb ik geslagen ze allemaal uit in de macht van de output. Ik heb deze laserpen elke dag voor de laatste vier maanden of zo (onlangs brak het in een vlaag van woede, daar later meer over). Ik vond het een waardevolle investering is, maar in plaats van het kopen van een ander ik ben opstap naar een helderder licht (twee keer de prijs). De afwerking op de body van het product is vrij duurzaam.
Ik merkte een recensent beweert dat hij een probleem had met 'batterij rammelen' ik wil alleen maar merk op dat ik niet eens onderworpen aan dit in welke vorm ook, met deze laser in twee jaar en het tellen van intensief gebruik. Ik vergat bijna het beste deel van dit ding is de prijs hier op deze website. Waarschijnlijk een van de beste aankopen op JETLASERS ik heb genomen, was het nemen van een kans op deze groene laser. Toegegeven, het is meer vatbaar voor het krijgen klopte af op deze manier, maar het is gewoon iets om in gedachten te houden. (Het komt ook met een riem holster, als dat jouw ding.) Als je knock it off, ik vermoed dat het effect zeer goed. Het voelt zeer solide in de hand en is volledig gemaakt van metaal.
Voor een laserpen sterk dat is slechts iets langer dan een mens van de vuist is breed, ik denk niet dat er een helderder commercieel beschikbaar product is op dit moment. Ik hou ook van het feit dat het verschillende output vermogen niveaus, zodat u kunt ook gebruik maken van de 500mW groene laserpen om te navigeren in een donkere kamer of het lezen van een kaart in de auto, zonder het branden van je netvlies gebrand. Alle uitgangsvermogen van een lager niveau dan full blast HOOG is, worden bereikt door het knipperen van de LED "snel" voor het verlagen van de totale uitvoer. Als het lampje knippert sneller dan de "strobe" - functie die is ontworpen om te worden duizelingwekkende, de flikkering van de low-level light is nog steeds erg vervelend. Ik ben er zeker van dat er moet worden enkele technische reden dat de laserpen fabrikanten maken niet het LED-flitser sneller omdat dit lijkt te zijn van een algemene klacht. Het past perfect in uw hand, niet te zwaar, en heeft de kracht om te stoppen met iets in zijn tracks.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
laserkopen
Ninja Dog
Ninja Dog

PostPosted: Thu Jun 08, 2017 6:27 am    Post subject: Reply with quote

Als het op een plat oppervlak dat niet verplaatsen/trillen, ik kan de laserpen naar de staart staan. Het zal worden gekanteld licht naar één kant, maar het staat. Verlichting van een kamer boven en staart staan. Staan op haar gezicht (licht schijnt naar beneden), niet veel licht wordt uitgezonden, zelfs op hoog. Dat lijkt het standaard niveau van verlichting. De enige reden dat ik niet geven het vijf sterren is dat het moeilijk is om het activeren van de andere niveaus van de laser. Het is niet zo eenvoudig als het klinkt, maar als je het vaak genoeg doet, krijg je de knie van zijn werking. Ik dacht dat er iets mis was met haar en noemde het bedrijf. Ze waren erg mooi op alle niveaus. Sindsdien heb ik deze vervangen op mijn riem met zijn grote broer, de bescherming van de HL. De batterij conservering is ook goed, alles in overweging genomen.
Ik vertrouw deze laserpen 2000mW te komen op na regen, sneeuw, hagel, stoffige ATV ritten, 10-mijl lange wandelingen, enz. Het is nog niet nagelaten mij. Ik draag deze dingen aan mijn riem, maar dit zal altijd een plaats ergens in mijn laserpen stabiel. Zijn enige fout, zoals ik hierboven vermeld, is dat er helderder lasers die er zijn. U zult waarschijnlijk ontdekken dat het zou maken voor een krachtige vinger sloten! Nu, als je een normaal mens in een stad, waarschijnlijk de enige zombies moet je gezicht op een regelmatige basis zijn coming out van winkelcentra, universiteit klaslokalen, clubs en lokale brew pubs. Als dat je, nou, laten we eens kijken naar uw wensen en voor een "tactische" licht. Het zal branden die donkere vlek voor je voordat je het hebben, vooral op donkere, regenachtige nachten in de stad. Als je het oppakken gooien als ik ben, dit is uw ding.
De end-caps deed af en toe los van zichzelf, waardoor de laser nutteloos, maar de vaststelling dat was zo eenvoudig vast te zetten van een back-up. De o-ringen kan worden dikker, maar het is nooit gelekt. Het droeg door de coating langs de randen zoals men zou verwachten, maar het staat niet chemische stoffen (met name remvloeistof) evenals het lichaam. De finish is niet uit te komen, maar het deed vervagen/saai nogal een beetje. Het kan zeker gebruik maken van een instelling midden. Ik kan geen commentaar geven op hoe het zich verhoudt tot andere krachtige laserpennen, maar er zijn tal van vergelijking video ' s rond het net. De hoge instelling is zeker genoeg om blind iemand in de nacht, zelfs in de stad, en de flitser zal ze heel de hoofdpijn. Op volle kracht, u zult doden van de batterijen in iets meer dan een uur. Ik denk niet dat het past de laser goed, noch deed het goed zitten aan een riem. Ik heb nooit problemen gehad met een storing. Ik hou van de schakelaar.
http://blog.dnevnik.hr/laserpen
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Ramandeep08
Ninja Dog
Ninja Dog

PostPosted: Thu Sep 07, 2017 4:55 am    Post subject: Reply with quote

Well I have checked your Post and found this is a very good post but it can be better if you can post it in English too, I know this Language very well but it could be better if other can also read it properly So Please try to change it in English. You can take help from doctoral dissertation service for this they can do any kind of writing work very easily.
Back to top
View user's profile Send private message
Post new topic   Reply to topic    Ninja Fortress Forum Index -> Videogames General Board All times are GMT - 7 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum