ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in   

Search found 26 matches
Ninja Fortress Forum Index
Author Message
  Topic: HELP!
Nak

Replies: 15
Views: 4667

PostForum: Ninja Gaiden / Hurricane Packs / Black   Posted: Sun Nov 13, 2005 3:45 pm   Subject: HELP!
I'm on chapter 15 going up the spiral. There's a part where it says I need the serpent deity and for some reason I don't have it. Could someone please help me.
  Topic: Mortal Kombat: Shaolin Monks
Nak

Replies: 86
Views: 24530

PostForum: Videogames General Board   Posted: Tue Aug 23, 2005 11:27 am   Subject: Mortal Kombat: Shaolin Monks
check out ign.com
  Topic: anyone know if there gonna be more save slots??
Nak

Replies: 25
Views: 7173

PostForum: Ninja Gaiden / Hurricane Packs / Black   Posted: Tue Aug 23, 2005 11:26 am   Subject: anyone know if there gonna be more save slots??
yea...
that is true
then everyone might be appearing as a master ninja
  Topic: anyone know if there gonna be more save slots??
Nak

Replies: 25
Views: 7173

PostForum: Ninja Gaiden / Hurricane Packs / Black   Posted: Mon Aug 22, 2005 8:31 pm   Subject: anyone know if there gonna be more save slots??
i think they should also let u save on a memory card
  Topic: Mortal Kombat: Shaolin Monks
Nak

Replies: 86
Views: 24530

PostForum: Videogames General Board   Posted: Mon Aug 22, 2005 7:16 pm   Subject: Mortal Kombat: Shaolin Monks
Game looks really fun. It's cool how you can use your enemies to reach other places. For example there's this one part where you have to get past this high wall, but it is a spiked wall. What Lui Kang ...
  Topic: Dead or Alive 4 for Xbox 360
Nak

Replies: 86
Views: 25293

PostForum: Videogames General Board   Posted: Mon Aug 22, 2005 7:14 pm   Subject: Dead or Alive 4 for Xbox 360
It's funny in an interview Itagaki was asked about the weapon scene with Hayate and Ryu (which btw was amazing) and he simply replied "I just wanted to show Namco that I can put weapons in my games if ...
  Topic: ong-bak
Nak

Replies: 38
Views: 9816

PostForum: Movies, Music, TV shows, and Anime   Posted: Mon Aug 22, 2005 7:10 pm   Subject: ong-bak
that movie is amazing!!!!!!!!!!!!
critics complain it's not thick on plot, but i don't care, only reason you'd watch it is to see all the insane stuff.
  Topic: Japanese and Dutch in a bar
Nak

Replies: 14
Views: 5812

PostForum: Whatever You Want   Posted: Mon Aug 22, 2005 7:06 pm   Subject: Japanese and Dutch in a bar
lol hahahaha
  Topic: Check this out: Mortal Kombat vs. Street Fighter
Nak

Replies: 5
Views: 2726

PostForum: Whatever You Want   Posted: Mon Aug 22, 2005 6:53 pm   Subject: Check this out: Mortal Kombat vs. Street Fighter
I'd have to go with Street Fighter, Mortal Kombat has always felt stiff to me.
  Topic: Paranormal
Nak

Replies: 99
Views: 28475

PostForum: Whatever You Want   Posted: Mon Aug 22, 2005 6:52 pm   Subject: Paranormal
I believe in the paranormal, but I am kinda scared of them. My family are from Asia, so they've experienced a lot of paranormal stuff. If you want I can type up some stories, they're pretty creepy.
  Topic: To be a "nice mod" or "mean mod"?
Nak

Replies: 8
Views: 3558

PostForum: Whatever You Want   Posted: Mon Aug 22, 2005 6:50 pm   Subject: To be a "nice mod" or "mean mod"?
Be a nice mod. Don't ban them unless you've warned them, say... 3 times.
3 Strikes your out for a week. How does that sound?
  Topic: What anime do people watch these days?
Nak

Replies: 75
Views: 21897

PostForum: Movies, Music, TV shows, and Anime   Posted: Mon Aug 22, 2005 6:48 pm   Subject: What anime do people watch these days?
Kenshin has to be my favorite, especially the OVA's.
Ninja Scroll is cool, but kinda weird.
Seen some of Basilisk, they have weird characters like Ninja Scroll, but they're both awesome.
(Amazing f ...
  Topic: Help
Nak

Replies: 39
Views: 13675

PostForum: Ninja Gaiden / Hurricane Packs / Black   Posted: Mon Aug 22, 2005 3:46 pm   Subject: Help
YAY!!!!!!!!!
THANK YOU KEYLAY!!!!
Wave
You don't know how much I appreciate it. I can't believe I've missed that, I remember it now. Thank you again. Not Worthy
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
  Topic: Help
Nak

Replies: 39
Views: 13675

PostForum: Ninja Gaiden / Hurricane Packs / Black   Posted: Mon Aug 22, 2005 1:39 pm   Subject: Help
dont have another save file so i gotta start from the beg. Confused
  Topic: Help
Nak

Replies: 39
Views: 13675

PostForum: Ninja Gaiden / Hurricane Packs / Black   Posted: Mon Aug 22, 2005 1:38 pm   Subject: Help
yea i used my map
went every which way
the only ways i can get through is the blocked tank and the locked gate
 
Page 1 of 2 Goto page 1, 2  Next
All times are GMT - 7 Hours
Jump to:  


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group